ПОШУК ПО САЙТУ:

День молитви за сиріт – ініціатива, яка поширена в цілому світі і має на меті Духовно підтримати ту категорію людства, яка в силу своїх обставин осиротіла.

Тому для молитви, яка об’єднає спільноти віруючих за потреби сиріт, визначений день – 2 неділя листопада. Цьогоріч ця дата припадає на 13 число.

У цей день Церкви по всій Україні приділяють особливу увагу дітям, які залишилися без піклування батьків. Метою Дня молитви є нагадати людям про Боже ставлення до таких дітей і допомогти побачити шляхи, як їм допомоги, інформує http://risu.org.ua/

 

На сайті Національного агентства з питань запобігання корупції з'явилася електронна декларація нардепа від Вінничини Анатолія Матвієнка, повідомляє http://risu.org.ua/ з посиланням на УНН.

Так, нардеп задекларував три земельні ділянки, дві квартири, два гаражі, житловий будинок та кімнату. Крім того, Анатолій Матвієнко є власником будівлі храму Успіння Пресвятої Богородиці загальною площею 40,9 кв.м.

Зазначимо, що в жодних задекларованих об'єктах нерухомості не вказана вартість на момент придбання.

Також Анатолій Матвієнко вніс у декларацію дев'ять об'єктів незавершеного будівництва, серед яких також є гараж, квартира, земельні ділянки. З них частину об'єктів декларує дружина нардепа Ольга Матвієнко. Ще народний обранець задекларував два транспортні засоби, а саме: автомобіль марки "Mercedes-Benz" вартістю 1037830 грн та автомобіль "Skoda Octavia" вартістю 250390 грн, власником якого є дружина нардепа Ольга Матвієнко.

Додамо, що заробітна плата А.Матвієнка за основним місцем роботи за 2015 рік склала 80048 грн, пенсія − 31876 грн. Окрім заробітної плати та пенсії, нардеп вніс у декларацію ще 15 джерел доходу, найбільший з яких − 4216997 грн − задекларувала дружина нардепа.

 

Поміж Богородичними празниками церковного року на особливу увагу заслуговує празник Покрова Пресвятої Богородиці. В Україні його відзначають 14 жовтня як свято релігійне, національне, родинне. У народі цей празник ще носить назву «Третя Пречиста». Встановлений він був як подяка за заступництво Богородиці над Царгородом.

Головний мотив встановлення цього празника — це видіння св. Андрія Юродивого. Царгород, столицю Візантії, облягали араби, повсюди в місті панувала тривога. В храмі Пресвятої Богородиці на Влахернах, де переховували Її ризу, відправляли всенічну, храм був переповнений. Саме тоді після відправи св. Андрій Юродивий та його учень Епіфан мали видіння: від царських дверей (так раніше називали головні двері церкви, через які входили до храму) йшла світлом осяяна Богородиця у супроводі Івана Христителя та Івана Богослова, при співі великого хору святих. Богородиця підійшла до престолу, вклякла, довго молилася і плакала. Після цього, як бачив св. Андрій, Вона зняла зі своєї голови хустку-покров-омофор і широко простягла її над народом у церкві. Коли видіння зникло, св. Андрій та Епіфан зрозуміли, що Богородиця прийшла, щоб врятувати місто. Як наслідок, вороги таки відступили, і місто виявилося врятованим.

Історики не можуть дати чіткої відповіді, коли жив св. Андрій, і коли відбулося чудо заступництва Богородиці над Царгородом. Одні дослідники стверджують, що св. Андрій жив при імператорі Леві I Великому (457-474 рр.). Тобто, у V столітті, інші, яких більшість, час життя св. Андрія відносять до часів імператора Лева VI Мудрого (886-911 рр.) — на початок Х століття.

Празник Покрова був у греків місцевим празником і після падіння Царгороду 1453 р. вони навіть перестали його святкувати. Празник Покрова має службу великих празників зі всенічною, але не належить до 12 великих свят церковного року. Він не має ані перед- ані попразденства.

Культ Богородиці як Заступниці і Покровительки широко розвинувся і серед українського народу: українські князі, королі, військо, козаки та гетьмани обирали Богородицю  своєю Покровителькою та Опікункою.

Князь Ярослав Мудрий 1036 р. розбиває печенігів і з вдячності будує в Києві храм Благовіщення на Золотих Воротах. В церкві 1037 р. він віддає увесь народ під опіку Божої Матері. Князь Мстислав, в поході проти черкесів обіцяє збудувати церкву в честь Божої Матері, якщо Вона допоможе йому перемогти ворога. Він перемагає і виконує свою обітницю. Князь Володимир Мономах у своїх споминах каже, що перемогу над половцями здобув завдяки Богові і Пречистій Діві Марії. Наші князі і їхнє військо йдучи в похід проти половців 1103 р., складали обіти Богові і Пречистій Діві Марії. Князь Ігор Святославович, герой епосу "Слово о полку Ігоревім", після своєї втечі з полону, йде з поклоном до чудотворної ікони Божої Матері щоб їй подякувати за поміч і порятунок. Галицький король Данило після успішного походу на Чехію спішить з подякою до ікони Пречистої Діви Марії в Холмі та з поклоном складає Їй багаті дари. Деякі українські князі на своїх печатках використовували іконки Божої Матері або молитви до Неї.

Запорізькі козаки мали на Січі церкву в честь Покрова Пресвятої Богородиці з іконою її Покрова. На іконі понад Пречистою був надпис: "Ізбавлю і покрию люди моя.. ", а від запорожців, що під іконою, простягнена стрічка вгору до Божої Матері з написом: "Молим, покрий нас чесним Твоїм покровом і ізбави нас от всякого зла". Вибираючись в похід на ворога, козаки проводили молебень до своєї Покровительки. Повернувшись щасливо з походу, складали Їй подяку. А Українська Повстанська Армія 30 травня 1947 р. проголосила празник Покрова своїм офіціальним святом.

Цьогоріч вперше офіційно в Україні відзначається День захисника України.

http://risu.org.ua/ua/index/all_news/culture/religious_holidays/64777/

 

Понад півмільйона поляків підписалося за законопроект, який передбачає обмеження торгівлі у неділю в Польщі. Створення відповідного проекту закону ініціювала польська незалежна профспілка "Солідарність" (Solidarność), повідомляє http://risu.org.ua/ua/index/all_news/world_news/64576/ з посиланням на "СВІТUA".

Більшість депутатів від правлячої в Польщі партії "Закон і Справедливість" (Prawo i Sprawiedliwość) також підтримують запровадження відповідного закону. На даному етапі законопроект перебуває на розгляді в Сеймі.

Обмеження торгівлі стосуватиметься всіх торгівельних мереж, окрім аптек, автозаправних станцій, пекарень, сувенірних крамниць, кіосків з пресою та магазинів, розташованих на території вокзалів, автобусних станцій і аеропортів.

Торгівлю також дозволять невеличким магазинам в спальних мікрорайонах, але за умови, що в цей день працюватиме лише власник. Торгівля в Інтернеті може залишитися поза обмеженнями, але пакування і доставку товару в неділю заборонять.

Проект також передбачає дозвіл на торгівлю в неділю сім разів в році. Магазини повинні працювати, зокрема, в неділю напередодні Різдва та Великодня, а також у період великих розпродажів.

Відповідний закон намагаються прийняти у Польщі вже декілька років. Основна мета обмеження полягає у тому, щоб працівники торгових точок могли провести вихідний день з родиною, а не за прилавком в магазині, а звичайні поляки змінили б свій спосіб проведення вільного часу.

За словами голови комітету законодавчої ініціативи профспілки "Солідарність" Альфреда Буяри, проект має велику підтримку серед поляків, особливо серед працівників сфери торгівлі, адже вони почуваються переобтяженими, і навіть додаткова оплата за працю в неділю не заохочує їх до роботи у вихідний день.

Буяра заперечує імовірність того, що обмеження торгівлі стане причиною зменшення оборотів торгівельних мереж. В комітеті законодавчої ініціативи "Солідарності" навпаки говорять про додаткові прибутки, оскільки люди купуватимуть товари про запас. Також він сумнівається, що працівників магазинів стануть масово звільняти з роботи, оскільки сфера торгівлі потерпає від браку персоналу, а один працівник часто виконує роботу за трьох.

Поки що у Польщі діє заборона на торгівлю у святкові дні.

В Німеччині та Австрії існує так звана "недільна тиша" (Sonntagsruhe). Це означає, що в неділю та святкові дні всі магазини закриті. Працювати можуть лише автозаправні станції, кіоски на території вокзалу, а також сувенірні крамниці для туристів. В Бельгії у ці дні працювати можуть лише невеликі магазини. В Люкзембурзі великі торгові мережі відкриваються на 4 години лише в першу неділю місяця.

 

Законопроект про будівництво та відновлення християнських церков після тривалого обговорення врешті схвалили в Єгипті. Складні переговори велися між представниками християнських конфесій і урядом. У найближчі дні законопроект буде переданий на затвердження в парламент Єгипту, повідомляє http://risu.org.ua/ з посиланням на «Fides».

 

До цього часу влада Єгипту часто відмовляла християнам в будівництві нових храмів або навіть реконструкції вже існуючих.

В єгипетській християнській громаді сумніваються у позитивному вирішенні питання щодо будівництва церков.

«Ситуація все ще спірна, – сказав Анбал Антоніос Азіз Міна, коптський католицький єпископ Гюйзеха. За його словами, «існує надто багато технічних деталей, що дозволяють будь-кому використовувати нові приводи, щоб запобігти будівництву нових церков».

За його словами, чимало мусульман критикують прийнятий закон і пропонують, щоб правила щодо  будівництва мечетей поширювалися і на до будівництво християнських храмів.

Нове законодавство, за очікуваннями єгипетських християн, мало б призвести до повної відмови від так званих «10 правил», в 1934р. доданих  до османського законодавства Міністерством внутрішніх справ Єгипту, яке заборонило, серед іншого, будувати нові церкви біля шкіл, каналів, урядових будівель, залізниць і житлових районів. У багатьох випадках, суворе застосування цих правил не давало можливості побудувати церкви в багатьох містах і селах, населених християнами, особливо в сільських районах Верхнього Єгипту.

 

 

І  як «Нема  більшої тої любові,  коли як хто положить  душу свою за друзів своїх», так нема  найтяжчого  гріху, коли як хто  перебуває  в невігластві  до Знань,  що від Творця.   

                              (прим.: не ві глас тво - акронім від "невідомий Глас Твій,Отче").

Читаю Біблію не тільки як церковну реліквію. Старий і Новий Завіти є  надбанням усього людства.

ЗАВІТИ – святі легендарні книги  одухотворених сказань здійсненого Промислу  Творця і, ще  невпізнанного нині родом людським,  Його Божественного Замислу.  

Я захоплювався  і  приймав  реальний  процес буття як  Промисел, не  заглиблюючись, від власної  ліні, у структуру можливостей його Замислу.

Як  християнин – ратую за  подальший  розвиток і вдосконалення  інституції  релігії.

Проте, як українець  і громадянин - прагну про державу праведних законів та  забезпеченням  нею  всенародного  цілеспрямованого  вивчення Старого і Нового Завітів  як  головних  книг  нашого Буття.

Нині легко і просто перебуваємо суспільними  відносинами у Законі, що прийшов через Мойсея. Складно  та важко впитуємо у себе належні нам у Замислі та Промислі  Творця  Милість  та Істину, що прийшла з Христом. 

Закон Мойсея - закон суспільних  відносин.

Милість та Істина, що дана нам з  Христом - наука кожній  із  душ!

Творець і Бог, не заперечуючи, приймає наше хрещення водою та вказує кличем  на повинність нашу возродитись в Духові.

Ми, або худші із язичників і є  симпатиками власного походження від мавпи, згідно теорії  Дарвіна,   або станемо до віри, що  Всесвіт і Людина в  ньому - Творцева  турбота – Його  Замисел і Промисел  Божественні  для  нас.   

Життя земних  цивілізацій можна  стиснути  до смислу  трьох дієвих слів, спрямованих  своєю вдячністю доТворця, як  Єдиного  Джерела  Світла  Духу:

– Взроди.

– Спаси.

– Навчи.

Нас – зроджено.  Сином –спасенно.  Науку Заповітами  дано.  Вивчаймо!

Учімо,  хоч нам бракує часу.

Маємо вчитись  більш  наполегливіше, ніж іудейські тлумачі проторюють своїм чадам "П*ятикнижжя"  Мойсеєво.

Мусимо  освоювати  вчення  більш ревниво,  аніж тафсіри  повчають змалку вірних Мохаммаду фанатично зубрити  скрижалі  Корану.

Тому - у  дошкільні, шкільні і середні спеціалізовані та вищі навчальні заклади країни є  востребована  потреба ввести  програмне  вивчення Старого та Нового Завітів.

Отже: 

1.    Провести всенародний референдум про  потребу реформування гуманітарної частини освіти. 

2.    Реформувати  освіту в  гуманітарній частині  указом  держави із  введенням у Конституцію України  обов'язковим  вивченням  у школах, коледжах, вишах та Академіях країни хрестоматійних  Читанок  «Старого Завіту» і «Нового Завіту».

   Вивчати  їх  методом  екзегетичної  герменевтики - викладати  неупередженими тлумаченнями!

3.    Вивчення  Біблії проводити не як церковної  реліквії, а, виключно,   тлумаченням  одухотворених  Сказань  Буття  цивілізацій  тісно  переплетених  пророчими смислами,   неупередженим  від  будь-якої  із світових релігій.

4.    З цією  метою Міністерству  Освіти України  разом з очільниками Українських церков, богословами,  катехитами,  ін. провести  перший факультативний відбір  неупереджених   тлумачів - герменевтиків  Книг Буття  серед зацікавлених осіб.  

5.  Міносвіти України сформувати  при вишах факультети  підготовки професійних герменевтиків, тлумачів  Сказань. 

       Церкви забезпечують  школи, середні, спеціальні  та вищі  освітні заклади Читанками  Старого і   Нового Завітів, розроблених  як хрестоматійні  від повного   змісту  Біблії.

6.    Українські  церкви  здійснюють  клич   до вірних та  прихожан  про потребу для народу нових смислів освіти  на основі  одухотворених  цінностей.

7.    Турбота церков і держави  спільною  освітою   во ім’я  просвітлення  народу України стане практичним діянням, наріжним каменем  вистражданого  об’єднання  конфесій в Єдину Помісну Апостольську  Церкву  Незалежної  Української  Самостійної  Соборної  Держави.   

В них - наша  найвагоміша реформа якості знань  освіти і осягнення нового смислу буття.

Там  - інше одкровення на власне «я», суспільство і довкілля.

Там – одухотворення власної  душі смислами Творця.

Там  - формування  нової моралі і духу спільноти, нації, народу.

Там  -  зміна  системи суспільних  відносин основою  одухотворених  смислів.

Там - умиротворення  духу і матерії.

Там - наша  України  Ідея.

Там, тільки там - наш Хрест Життя!

 

                                   

Київ - Львів, 2011-14.                                    стефан сим.

 

                                         " ...24.  А Ной витверезився від свого вина,

                                                     і довідався,

                                                     що йому був  учинив його син                          

                                                     наймолодший.                                                 

                                             25.  І сказав він:

                                                    ...Проклятий будь  Ханаан, -

                                                    він буде рабом рабів своїм браттям!"

                                             26.  І сказав він:

                                                   " БлагословеннийГосподь, 

                                                   Симів Бог, -

                                                   і хай Ханаан  рабом буде 

                                                   йому!

                                             27. Нехай Бог  розпросторить

                                                  Яфета,

                                                  і  нехай пробуває в наметах 

                                                  він Симових,

                                                 - і нехай Ханаан рабом буде йому!"...

                                                                  (Книга Буття, 9, 24-27). 

 

1.

 

Отче наш, що  єси  на небесах!

Хай святиться  Ім"я  Твоє,

Хай  прийде  Царствіє Твоє,

Нехай  буде  Воля  Твоя

Як на  небі так і на землі.

Хліб наш насущний дай нам днесь

І прости нам гріхи наші,

як і ми прощаємо винуватцям нашим,

і не введи нас у спокусу,

але визволи від лукавого.

Бо Твоє Царство і Сила і  Слава- повік!

Амінь!

 

 

2. 

 

Богородице Діво, радуйся, благодатна Маріє, Господь з Тобою. Благословенна Ти між жонами і благословен Плід тіла Твого, бо Ти породила Сина - Спасителя душ наших.                                              

                                

                                                                

                                                                Спасителю, нас вирої - зроди!  

                                                                Спасителю, прийди – спаси!  

                                                                Спасителю - Учителю - навчи!   

                                                        

1)   про те, що нас, ненарожденних, призведи у світ, що  сотворив Ти через Сина і для Сина;

 

2)   про те, щоб  сотворенні  перші вибрали із двох шляхів Праведну дорогу – не Рай, що без проблем, а той шлях, на якому всі ми, від Адама й Єви, прислужимось Тобі, нехай через гріховність, що спутницею стане у віках, але у Молитвах до Тебе скинемо облудливе лукавство. Що, будучи в Тобі, а пребуваючи Ти в нас – ми вироїмо д"явольське із себе,  поклонниками ставши в Дусі й Істині, прислужимось в Твоїй Любові.  

А ще – в гріху невігластва  перебуваючи, освоївши Твою Науку - сягнемо Замислу та Промислу  Творця, торкнемось  вічності Твоєї  з небуття;

 

3)   про те, що Ти, приславши, як і  обіцяно було Авраму, Себе, що тілом став від непорочної Марії, у ликові  Єдинородного Ісуса, а давши через нього нам Нового Заповіта, ніж  котрого приніс в Законі іудей – Мойсей, в любові брат-до-брата пребувати кожному і всім - дай право перейняти цю  науку, навчи пізнати Істину Твою, що в Замислі та Промислі Твоїм яко Творця.                                          

 

Взроди нас в Духові Святому!

 

Дай Право Славити  Тебе повік!

 

3.  

ОТЧЕ  мій Небесний, во Ім"я  Сина Твого  Єдинородного, який терпів  і страждав  від невігластва роду людського, ворога людського роду  прожени з  мого тіла, що є храмом Твоїм для  душі моєї, дарованих Тобою, та з душі прожени його на 24 години. І щоб  ніколи більше він в мені  не перебував. А я щоб мав Твоє Благословення Твоїми Одкровеннями увесь цей час одухотворювати свою  грішну душу, молитвами  вичищати її тлінне тіло від язв, що прийшлі в мене од первородного гріха. 

 

4.  

ОТЧЕ мій Небесний, во Ім*я Сина Твого Єдинородного, який  терпів і страждав від невігластва роду людського, ворогалюдського роду  прожени  ізтіл  людських , що  є  храмами Твоїми  для душ їхніх, дарованих Тобою, та з  душ  їх прожени його на 24 години. 

І  щоб ніколи  більше  він  в них не  перебував.  І вони щоб мали всі Твоє Благословення Твоїми одкровеннями увесь цей час одухотворювати  свої  грішні душі, молитвами  вичищати їх тліннії  тіла від  язв, що прийшлі в них од  первородного  гріха.

 

 5.   

ОТЧЕ мій Небесний, во Ім*я Сина Твого Єдинородного, який терпів та страждав від  невігластва роду людського, ворога людськогороду  прожени  із душ і тіл, за котрі молитиму. 

 

Молю  про дружину   і про  себе - прости нас за  дітей, котрих немає з нами, хоч мали бути. 

 

Прости дружину, що довгою дорогою іде до Тебе. І дай  нам день і час, коли я зміг би їй допомогти знайти коротшу відстань до Творця. 

 

І ще молю, щоб проявив Ти диво  -  рани, що загоїлись на її тілі, так само щоб загоїлись у тілі. 

 

Молю ще про своїх дітей, помилуй і прости і їх гріхи життя, найтяжчий з них, що теж довгою дорогою ідуть до Тебе. 

 

І нам дай день і час, коли я зміг би їм допомогти знайти коротшу відстань до Творця. 

 

Молю про своїх внучок і про тих, які іще прийдуть через моє коліно - спаси і сохрани усі життя. З Твоєї, Отче, волі ангели, що в охороні мого роду були,   тепер при них на чатах стануть, усіх, з ким є і буду при життя ще, і тих, що прийдуть після мене; 

 

про внуччиних татів, мамів молю, про  їх коліна роду,  про їх товаришів,  і недругів, і друзів. 

 

Про друзів, недругів, товаришів  моїх онук, дітей, дружини, про її коліно-роду і про моє коліно, й моїх товаришів, і недругів, і друзів.

 

Серед останніх - про першу

нині серед нас молю. Молив:

Помилуй і прости Її, мій Отче,

Спаси і сохрани!

Ти спас її і сохранив, 

помилував, простив,

тепер її зобов"яжи 

на  щиру  службу  Україні

Й на вірну службу України 

У Твоє Ім"я. 

 

Молю ще про Її коліно-роду, 

про друзів і товаришів, 

і недругів, як і моїх.

Помилуй і прости їх, Отче!  

Боже, не відали

й не відають, що натворили й творять; 

що перші у гріху, у  жлобстві 

й ненависті до свого народу

таки взірвали  самі себе в  собі 

з Твоєї, Отче,  волі!  

То й другі, що в гріху, 

у жлобстві й ненависті до свого, 

мого - а  всіх Твоїх народів,

нехай з Твоєї, Отче, волі також

взірвуть самі себе в собі! 

 

А ще молю за тих,  

що були зі мною, є зі мною

і будуть зі мною.  

 

І за тих, що  були, відійшли

і  не повернуться. 

Й за тих  молю, 

що  прийдуть  і зостануться.

  

Проте, найревніше молю я

про коліно  Яфета  -  народи,

що від нього, через нього,

де й ми перебуваєм серед них-

Твоєю Волею нехай із нас 

Готуємось в дорогу; 

 

А ще  про Ханенянина молю коліно -

народи, що від нього й через нього.

Твоєю Волею нехай 

Вони, послушники, приєднуються купи;

 

Молю і про коліно Сима -

народи, що від нього, через нього.

Твоєю Волею 

нехай вони готові стануть 

прийняти  нас у свої шати.

 

Отже: 

нехай всі-всі, разом зі мною, 

матимуть  більше  

Віри,  Надії й Любові  

до Тебе, Всевишній Отче, 

до Сина Твого Єдинородного 

й до Духа Святого, 

що йде від Тебе, Отче, через Сина 

до всіх, хто ввірував і ввірує іще. 

Йшов, йде і йтиме без обмежень. 

 

І все оте, щоб 

з Вірою в Надії  

ми сподіватись 

на Твою Любов! 

Хай буде так!

 

6.

Й  Молитвою у святості прошу, щоб по землі Яфетова  народу 

і від землі його Ти розпросторив школи легендарні, 

сказазаннями, де станем вчитись Твого Слова, 

й Тобою  навченими будем, і Милість  й  Істину здобудем 

і приймемо їх в душах і серцях!

 

7.

Матінко Господня, 

Пресвятая Покровителько наша!

Помилуй і прости  мене, грішного- 

спаси і сохрани, хто ввірував 

і ввірує іще в Отця і Сина, і Святого Духа. 

 

Молитву  я кладу свою   

до молитов святих  Пророків, 

святих  Отців, Апостолів святих.

 

Нехай Молитви наші   

із  Покровительської, щирої  душі 

через Твої  уста   

линуть  до серця Сина - до  Ісуса,

а Господа для нас Христа.

 

Від Нього  до Небесного Отця 

і хай Отець всього, хто суще, 

і як  Творець -  всьому, що суще, 

дасть  день і час, коли Яфетові-

прийдуть  у шати Симові,

призвівши   Хамових  з собою, 

Возз"єднають  три  Ноєві коліна.

 

Об"єднані, восславлять з рештою в собі

Отця  і Сина й Духа, що йде від Тебе, Отче,

через Сина до всіх, хто ввірував і ввірує іще!

 

Йшов, йде і йтиме всім і без обмежень!

 

8.

І Ноєві ми шану воздамо.  

 

9.

Сину Господній - 

Перший і Останній,

в Тобі Альфа і Омега 

Початок і Кінець.

Прийшов, єси, пребудеш

Всупереч Хаму, Каїну, дияволу.   

А, перемігши  їх, 

А "смертю смерть поправ",

А "сущим во гробу живот даровав",  

І, давши всім живим  знання Отця,   

що в Милості та Істині   

у Замислі  і Промислі Творця - 

сим світлий, вірний шанс нам дарував 

До вічності торкнутись з небуття.

 

10. 

Й ніхто, й ніщо, й ніколи не завадить  

Світанку Твого Дня! 

 

І буде так! 

 

11.

І, прогнавши з мого тіла 

і з душі вигнавши  

ворога людського роду, 

і, ворога роду людського 

прогнавши з душ і тіл  

усіх людей усіх народів,

вижени і прожени його 

із нас і від нас 

на всі чотири сторони планети, 

понад землею 

до шпилей вісь - осі їїрозпороши ;

в холоднім  все зібравши  піднебессі - 

сокрий його у вічній мерзлоті. 

 

До часу часів. 

 

12.

Йдучи в нічний перепочинок,

дай сну мені козацького, міцного.

 

13.

Якщо  ж він  буде  в сновидіннях - 

то  стануть хай  пророчим одкровенням 

 

14.

в  Ім*я Твоє, 

 

15. 

в Ім*я Твойого Сина,   

 

16. 

в  Ім*я Святого Духу.  

 

17. 

Хай так  буде - Амінь!                                            

 

 

м. КИЇВ-Львів. 2011-2013.             Стефан СИМ.

 

На сайті http://e-dem.in.ua/lviv/Petition/View/47 Ігор Спокій 23 лютого зареєстрував електронну петицію з вимогою до влади відбудувати Церкву Святого Духа. Станом на 29 лютого її підписала 31 особа з 1000 необхідних. Отож від нас залежить, чи почує влада цю вимогу.

Подаємо текст петиції:

«Церква Святого Духа у Львові була пошкоджена від вибуху міни на початку другої світової війни та вщент зруйнована у 1946 році совєцькою окупаційною владою...

Відродження церкви Святого Духа у Львові не лише заповнить прогалину в історичній та культурній спадщині древнього міста, а й стане проявом високої моральної культури його мешканців і правління...

Пропоную ЛМР разом із курією Львівської архиєпархії УГКЦ створити робочу групу, яка б взяла на себе зобов'язання і компетентний супровід у відбудові церкви Святого Духа по вул. Коперника, 36.»

РозкопкиПропонуємо вашій увазі статтю львівських археологів Юрія Лукомського та Василя Оприска про археологічні розкопки, які вони проводили на території церкви Святого Духа у 2008 році

Переглянути

12 годин 14 хвилин – саме таким є новий рекорд із безперервного читання авторської поезії, який 12 жовтня встановив львів’янин Іван Пазин. Експерти книги рекордів України, які спостерігали за цим процесом підтвердили, що чоловікові вдалось на 11 хвилин перевершити попереднє досягнення, яке, між іншим, так само було встановлено ним. За словами представника Книги рекордів України Лани Вєтрової загалом Іван Пазин прочитав 281 власний вірш та 6781 поетичний рядок. Хоча за міжнародними вимогами при встановленні такого рекорду читцеві дозволяється робити щогодини 5 хвилинні перерви, Іван Пазин скористався ними лише двічі. За словами Лани Вєтрової особливо зворушує той факт, що свій рекорд Іван Пазин присвятив пам’яті свого сина Тараса, який загинув  минулого року у боях під Іловайськом а також всім загиблим героям України, тож акція була названа «Во славу рідної землі».

За тим, як відбувається встановлення рекорду спостерігало чимало людей, які постійно змінювали один одного в залі. У Львівський Палац мистецтв приходили і учні, і військові – учасники АТО, і ветерани УПА та земляки Івана Пазина із Яворівського району.

По завершенню поетичного марафону, представниця Національного реєстру рекордів Лана Вєтрова засвідчила новий рекорд України – «Найтриваліший час декламування авторської поезії напам’ять». А зважаючи на технічну складність рекорду його пропонуватимуть на звання кращого рекорду України.

 

Дочірні категорії

 

вул. Коперника, в каплиці дзвіниці музею Русалки Дністрової.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Адміністратор Церкви Святого Духа - отець Роман.

Тел.: 098-529-37-89

Свята Літургія

щонеділі та у святкові дні о 13:00

 Львівський репортаж Релігійно-інформаційна служба України

УГКЦ Львівська єпархія УГКЦ Київська єпархія

УКУ  Паломницький центр Патріаршої курії УГКЦ

 

 

 

 

Рекламна компанія "ОМЕГА"